Prima pagina | Stiri | Despre fotografie | Dictionar foto | Flash | Foto pro | Foto tehnica | Foto tutorial | Fotolocatii | Fotomarket | Laboratoare | Resurse | Tips & Tricks

www.foto-magazin.ro
Realizat de fotografi, pentru fotografi.

FAQFAQ SearchCauta in Forum MemberlistLista Membrilor UsergroupsGrupuri de Utilizatori RegisterInregistrare
ProfileProfil Log in to check your private messagesMesaje Personale Log inLog in
Experienta TRISTA cu service-ul Nikon...

 
Post new topic   Reply to topic    www.foto-magazin.ro Forum Index -> Nikon
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Emill
Newcomer


Joined: 01 Feb 2006
Posts: 10

Location: Bucuresti

PostPosted: Oct 16, 2012 7:07 am    Post subject: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon... Reply with quote

...firmei skin i-a luat trei luni si trei zile (13 iulie-15 octombrie) sa repare un Nikon D300, dupa ce a dat termene pe care nu le-a respectat si fara sa ma contacteze O DATA pentru a-mi spune ca mai dureaza o luna, doua sau trei. Cat despre scuze pentru neplacerile provocate nici nu poate fi vorba...
Dupa ce aparatul a reintrat in posesia mea cei de la f64, care au intermediat reparatia, mi-au comunicat si garantia pe care o am la ce a lucrat service-ul ... doua luni Smile) deci mai putin decat a durat reparatia.
Si inca ceva – sa nu credeti ca a fost ieftin. Deloc.
Pare ca a fost nevoie de inlocuirea unor piese importante, dar asta nu scuza nici durata nici nesimtirea.
Ca sa stiti daca aveti ghinionul sa apelati la skin.

Emil Popescu
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AdrianB
Level 1 Forum User
Level 1 Forum User


Joined: 19 Feb 2012
Posts: 56


PostPosted: Oct 16, 2012 10:29 am    Post subject: Reply with quote

Salut,

Din pacate nu esti singurul care a trecut prin asa ceva, dupa constatate cica dureaza 2 saptamani....L-am recuperat dupa 1 luna si ceva, asta dupa ce am inceput sa ii sun si sa ii injur ca la usa cortului

Baietii de la Skin isi permit sa se poarte asa, stii ce inseamna monopol, Smile crestearea calitatii serviciilor, micsorarea $, respectarea termenelor date, s-ar modifica daca ar aparea pe piata un competitor serios:)

Nu suntem singurii cu problemele astea, mai sunt si altii Smile
_________________
Nik + 2 borcane cu filet de 28 +1 borcan 14/77
Back to top
View user's profile Send private message
Emill
Newcomer


Joined: 01 Feb 2006
Posts: 10

Location: Bucuresti

PostPosted: Oct 16, 2012 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Stiu ca nu sunt singur in aceasta situatie, inteleg ca-si permit sa-si trateze asa clientii pentru ca acestia nu au multe alte variante, dar asta nu inseamna ca atunci cand skin procedeaza asa toata lumea sa taca din gura, sa scoata banu', eventual sa zica multumesc ca mi-am recuperat aparatul, si sa se roage sa nu mai aiba probleme cu aparatul/obiectivul.
Poate cei care cumpara prima data un aparat (sistem) foto se uita si la aceste comentarii, legate de service, si iau decizia de achizitie stiind ca se pot sau nu baza pe service-ul marcii respective.
De asta am scris, pentru cei care nu stiu problemele cu skin.
Sa vada cum vor fi tratati si ei daca au nevoie de service.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
valentinbusuioc
Newcomer


Joined: 29 Jan 2010
Posts: 3

Location: Galati, Romania

PostPosted: Oct 16, 2012 2:34 pm    Post subject: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon... Reply with quote

Daca ai de reparat un obiectiv Nikon (sau Nikkor, cum vrei sa-i spui) raspunsul invariabil al celor de la Skin este "obiectivul trebuie trimis in Germania pt ca sa va spunem cat va costa". Lasand la o parte flitul evident aruncat catre client, acest raspuns dovedeste implicit si cam cum este vazuta si cam cat valoreaza competenta profesionala a celor de la Skin, mai departe pe linia Nikon. Adica exact acelasi flit.
Eu am avut in suferinta un 14-24/2.8 care suferise o lovitura si care trebuia demontat, identificata si inlocuita o piesa veche defecta cu una noua si montat la loc. Aveam nevoie de o estimare de pret pentru ca sa stiu daca ma avant sau nu. Obiectivul putea fi folosit, facea autofocus fara probleme, doar ca avea un "hop" cand faceam zoom. Evident, raspunsul laconic si "profi" al celor de la skin a fost cel mai de sus. "Competenta" lor nu le permite sa stie cam cat costa o operatiune standard (demontat/montat) la un obiectiv nu tocmai exotic in universul Nikon. Eu nu aveam pretentia sa ghiceasca fara demontarea obiectivului ce piesa ar fi trebuit inlocuita si implicit cat costa, dar mi se parea normal sa-mi spuna cat inseamna operatiunea de demontat/montat la loc un obiectiv Nikon destul de comun.
_________________
Valentin Busuioc
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Skin Media
Newcomer


Joined: 21 Apr 2011
Posts: 7


PostPosted: Oct 17, 2012 2:16 pm    Post subject: Re: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon... Reply with quote

Emill wrote:
...firmei skin i-a luat trei luni si trei zile (13 iulie-15 octombrie) sa repare un Nikon D300, dupa ce a dat termene pe care nu le-a respectat si fara sa ma contacteze O DATA pentru a-mi spune ca mai dureaza o luna, doua sau trei. Cat despre scuze pentru neplacerile provocate nici nu poate fi vorba...
Dupa ce aparatul a reintrat in posesia mea cei de la f64, care au intermediat reparatia, mi-au comunicat si garantia pe care o am la ce a lucrat service-ul ... doua luni Smile) deci mai putin decat a durat reparatia.
Si inca ceva – sa nu credeti ca a fost ieftin. Deloc.
Pare ca a fost nevoie de inlocuirea unor piese importante, dar asta nu scuza nici durata nici nesimtirea.
Ca sa stiti daca aveti ghinionul sa apelati la skin.

Emil Popescu


Buna ziua domnule Emil Popescu!
Parerea dumneavoastra este foarte utila pentru noi, deoarece ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile centrului de service. Ne pare rau ca experienta in service-ul Nikon nu a fost pe masura asteptarilor dumneavoastra. Ne cerem scuze pentru lipsa de comunicare perceputa de dumneavoastra, ne asumam responsabilitatea acestui fapt si va asiguram ca avem in vedere asigurarea unei transparente cat mai mari in ceea ce priveste starea produselor, spre satisfactia clientilor nostri.

Aparatul dumneavoastra a fost receptionat in service prin intermediul unui partener, caz in care comunicarea se realizeaza numai prin mijlocirea acestuia, informatiile fiind puse la dispozitie ori de cate ori sunt solicitate. Deoarece aparatul dumneavoastra era grav avariat de invadarea cu o cantitate importanta de apa, care a generat oxidarea componentelor interne, reparatia a fost de o complexitate ridicata. Sevice-ul a incercat inlocuirea a cat mai putine piese si repararea a cat mai multe dintre acestea, ceea ce a generat costuri minime dar a implicat o durata ridicata. Aceasta situatie, cumulata cu intarzierea pieselor de schimb si cu o solicitare ridicata a service-ului in aceasta vara, au dus, in cazul dumneavoastra, la atingerea perioadei maxime de stationare a aparatului in service. O mica parte a acestei perioade (o saptamana), dar pe care o mentionam, a totalizat si transferul aparatului dinspre si spre magazinul partener.

Pentru produsele in garantie, perioada maxima de finalizare a reparatiilor este de 15 zile, iar pentru produsele in postgarantie aceasta perioada poate ajunge si pana la 90 de zile, in functie de complexitatea reparatiilor, disponibilitatea pieselor si a ordinii de intrare in service. Am semnalat timpul mai lung decat cel obisnuit de livrare a anumitor piese de schimb din perioada verii in sectiunea dedicata service-ului de pe www.nikonisti.ro.

O precizare: Garantia tuturor reparatiilor efectuate in centrul de service Nikon este de 6 luni. Ne pare rau daca s-a strecurat o inexactitate in intermedierea acestei informatii, acest termen este mentionat si pe fisa fiecarui produs intrat in centrul de service Nikon.

Va multumim pentru feed-back-ul oferit si va asiguram de intregul nostru suport.
_________________
Skin Media
Back to top
View user's profile Send private message
a_gun_for_hire
Level 2 Forum User
Level 2 Forum User


Joined: 23 Jun 2006
Posts: 144


PostPosted: Oct 17, 2012 6:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ultimul raspuns mi se pare absolut halucinant...

Asadar avem un client nemultumit si primul lucru pe care il facem este sa mentionam numele complet al clientului intr-un forum. Sunt curios daca l-ati intrebat inainte de a face asta. Apoi raspundeti intr-un limbaj comunist si de lemn. Un raspuns pe care puteati foarte bine sa il trimiteti in privat.

Si toate astea pentru ca Nikon-ul in Romania este pastorit de niste romani. Sunt foarte curios daca la Nikon USA se intampla asa ceva.

Urmarirea pe forum a clientilor nemultumiti si raspunsul vigilent in care se mentioneaza la modul "asa zis respectuos" a numelui complet.

Fara cuvinte. Penibil. Absolut penibil. L-ati tinunt pe om 3 luni - si mai aveti nesimtirea sa spuneti ca a fost o greseala de comunicare. Eu cred ca a fost o greseala de cumparare.
Back to top
View user's profile Send private message
cabalero
Level 4 Forum User
Level 4 Forum User


Joined: 06 Mar 2008
Posts: 527

Location: Cluj de Janeiro

PostPosted: Oct 17, 2012 8:14 pm    Post subject: Reply with quote

si faptul ca au fost piese "grav avariate" si ca va dura reparatia nu se stia? nu trebuia anuntat clientul de acest lucru?
cand s-a desfacut aparatul nu se vede ce piese sunt corodate si se schimba. sa nu-mi spuneti ca voi si reparati. haideti ca nu mai repara nimeni. in sensul clasic, de scos vreo dioda de pe o placa si p us alta. acum se schimba toata placa.
faza cu trimisul in germania la reparatii e laitmotiv si la altii. mi s-a stricat un sigma din gama pro si aceasi placa mi-au zis-o la telefon.
pai atunci de ce mai avem service autorizat in tara? inteleg daca nu pot (nu sunt capabili) sa schimbe o piesa de finete, dar sa desfaca un aparat/obiectiv sa identifice o problema nu se poate? ca apoi sa ceara piesa sau reparatia mai departe celor din germania. adica trimiti in germania obiectivul la diagnosticare, vad aia ca s-a desfacut un surub ce a cazut si blocheaza focusul si il trimit inapoi in ro. ca noi nu suntem in stare de asemenea reparatii complexe Smile

nu stiu de ce mai apelati la skin/cris/etc. 95% din cei pe care ii stiu au trimis in ungaria. mai ieftin, mai rapid, mai seriosi. si mai aproape.. cel putin la noi in ardeal, dar transportul e nesemnificativ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Emill
Newcomer


Joined: 01 Feb 2006
Posts: 10

Location: Bucuresti

PostPosted: Oct 18, 2012 6:55 am    Post subject: Reply with quote

Buna ziua,

multumesc pentru mesaj; este un gest normal, de apreciat intr-o lume din ce in ce mai putin normala. Cred ca am inteles punctul de vedere al Skin.
Dar reprosurile mele la adresa firmei Dvs. raman si le repet, punctual si pe scurt :
1. reparatia a durat mult, prea mult, indiferent de cauze (mai ales ca service-ul trebuie sa fie cel care sa se asigure ca are piese pe stoc sau le poate cumpara rapid si daca este supraaglomerat ia masuri, de ex. angajeaza personal, astfel incat sa poata onora in timp rezonabil si comenzile complexe ; este, cumva, ratiunea de a fi a unui service).
2. avansarea de termene nerespectate, pe parcursul reparatiei (nu intru in detalii, va asigur ca au fost)
3. lipsa de comunicare. Inteleg ca trebuia sa comunicati cu f64, nu direct cu mine, dar cineva de la Skin a contactat f64 pentru a le transmite intarzierile sau de fiecare data cineva de la f64 s-a interesat (la insistenta mea) despre status-ul comenzii?

Din punctul meu de vedere discutia se poate opri aici; nu vreau o discutie sterila, de dragul discutiei. Am dorit doar sa transmit unor potentiali clienti Skin experienta mea, pe acest forum si in alte locuri. Daca insa doriti sa-mi raspundeti am doua intrebari :
1. considerati ca reprezentantii Skin au vreo vina in acest caz sau nu?
2. daca da, ia Skin vreo decizie concreta, simpla, de maine, pentru evitarea repetarii unui astfel de eveniment, ca de exemplu:
- contractarea unor servicii de curierat, astfel incat trimiterea unui echipament de la Unirii la sediul firmei si inapoi la Unirii, 10 km in total, sa nu mai dureze o saptamana?
- angajarea de personal suplimentar pe perioada in care exista cerere mare pentru operatiuni de service? (aici este alta discutie, pe care poate ar trebui sa o lamuriti - ce tipuri de interventii fac angajatii Skin si pentru ce operatiuni trimit echipamentul in alte tari; asa incat unii clienti, care stiu ca au o problema mai serioasa, sa nu se duca la un partener Skin care sa-i intermedize relatia cu Skin, care la randul ei intermediaza reparatia cu adevaratul service. Nu pare in interesul Skin sa recomande asta, dar decat sa fie 100 de clienti nemultumiti poate sunt de preferat 30, sau 20, foarte multumiti. Sunt multe comentarii in acest sens, inclusiv mai sus)
- aprovizionarea adecvata cu piese de schimb (pentru interventiile facute la Bucuresti)
- desemnarea unei persoane care sa urmareasca respectarea termenelor asumate (sau daca exista deja o astfel de persoana tragerea ei la raspundere)
- desemnarea unei persoane care sa comunice bine cu partenerii si clientii directi, mai ales in cazuri mai speciale (reparatii complexe, intarzieri, etc)

Lista probabil poate continua.

Va multumesc, din nou, pentru mesaj, si confirm ca pe fisa de reparatie este trecuta o garantie de sase luni, nu de doua, asa cum mi s-a comunicat.


Last edited by Emill on Oct 18, 2012 7:03 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Emill
Newcomer


Joined: 01 Feb 2006
Posts: 10

Location: Bucuresti

PostPosted: Oct 18, 2012 6:57 am    Post subject: Reply with quote

a_gun_for_hire,

eu mi-am folosit numele intreg, ca semnatura in primul mesaj Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Skin Media
Newcomer


Joined: 21 Apr 2011
Posts: 7


PostPosted: Oct 18, 2012 7:30 am    Post subject: Re: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon... Reply with quote

valentinbusuioc wrote:
Daca ai de reparat un obiectiv Nikon (sau Nikkor, cum vrei sa-i spui) raspunsul invariabil al celor de la Skin este "obiectivul trebuie trimis in Germania pt ca sa va spunem cat va costa". Lasand la o parte flitul evident aruncat catre client, acest raspuns dovedeste implicit si cam cum este vazuta si cam cat valoreaza competenta profesionala a celor de la Skin, mai departe pe linia Nikon. Adica exact acelasi flit.
Eu am avut in suferinta un 14-24/2.8 care suferise o lovitura si care trebuia demontat, identificata si inlocuita o piesa veche defecta cu una noua si montat la loc. Aveam nevoie de o estimare de pret pentru ca sa stiu daca ma avant sau nu. Obiectivul putea fi folosit, facea autofocus fara probleme, doar ca avea un "hop" cand faceam zoom. Evident, raspunsul laconic si "profi" al celor de la skin a fost cel mai de sus. "Competenta" lor nu le permite sa stie cam cat costa o operatiune standard (demontat/montat) la un obiectiv nu tocmai exotic in universul Nikon. Eu nu aveam pretentia sa ghiceasca fara demontarea obiectivului ce piesa ar fi trebuit inlocuita si implicit cat costa, dar mi se parea normal sa-mi spuna cat inseamna operatiunea de demontat/montat la loc un obiectiv Nikon destul de comun.



Buna ziua domnule Valentin Busuioc!

Ne pare rau daca informatiile primite din partea reprezentantilor centrului de service Nikon nu au fost suficiente pentru a clarifica aceasta situatie si ne bucuram ca va putem oferi pe aceasta cale mai multe detalii, care speram sa aduca un plus de transparenta acestei situatii.

Majoritatea obiectivelor Nikkor sunt reparate in sevice-ul Nikon din Romania. Exista anumite tipuri de obiective profesionale ale caror reparatii pot fi asigurate numai in cadrul centrului service din Germania (reparatiile care implica demontarea intregului bloc optic si recalibrarea). Acesta este centrul care asigura service-ul pentru aceste tipuri de reparatii nu numai pentru Romania, ci si pentru majoritatea tarilor europene, deoarece interventiile respective presupun utilizarea unor instrumente aflate exclusiv in acest centru de service. Pentru aceste obiective insasi desfacerea lor pentru stabilirea unui diagnostic este posibila doar in centrul de service din Germania.

Va asiguram ca din partea Skin Service exista toata disponibilitatea pentru oferirea de informatii atat timp cat ele sunt fundamentate si se pot baza pe observatiile directe ale inginerilor Nikon, a caror competenta va asiguram ca este de cel mai inalt nivel, bazata pe o vasta experienta si pe cunostinte tehnice solide. Insa nu am dori sa oferim clientilor nostri informatii bazate pe presupuneri nefundamentate.

Mentionam ca taxa de diagnosticare pentru obiectivele high-end este unica, atat pentru reparatiile efectuate in centrul de service Nikon din Romania, cat si pentru cele efectuate in Germania, 150 lei. Acest cost ar fi trebuit sa va fie indicat pentru "operatiunea de demontat/montat la loc " la care faceti referire. Acest pret este disponibil si pe site-ul www.nikonisti.ro, la sectiunea dedicata service-ului: http://www.nikonisti.ro/pdf/Tabel%20manopera%20operatiuni%20service%20Nikon.pdf. Mentionam si ca taxele de transport nu sunt suportate de clienti.

Va stam la dispozitie cu orice alte informatii.
_________________
Skin Media
Back to top
View user's profile Send private message
montecarlo
Senior
Senior


Joined: 13 Jul 2006
Posts: 1802

Location: Oradea

PostPosted: Oct 18, 2012 8:53 am    Post subject: Reply with quote

ca tot suntem la acest capitol... la altii se poate http://canonistii.eu/stiri/canon-eos-650dkiss-x6it4i-probleme-de-fabricatie.html?fb_comment_id=fbc_10151960161815574_37025189_10152227310045574#f133fd4454 (defect de fabricatie, deci acoperit de garantie, 2-3 ani, cat o fi)
_________________
Nikon_F / Pentax_K / M_42 / G1x / iPhone
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Skin Media
Newcomer


Joined: 21 Apr 2011
Posts: 7


PostPosted: Oct 18, 2012 11:36 am    Post subject: Reply with quote

Va multumim inca o data pentru sugestiile dumneavoastra, ele sunt foarte pertinente.

Toate aparatele DSLR sunt reparate in centrul service din Romania. Numai anumite tipuri de obiective necesita trimiterea la service-ul din Germania. Acordam atentie fiecarei reparatii, pe care dorim sa o solutionam in cel mai scurt timp posibil. In cursul acestei veri service-ul s-a confruntat cu un numar de solicitari fara precedent si totodata, o serie de piese au fost livrate cu o intarziere neprevazuta.

Ne asumam o parte a aspectelor mentionate, care au fost deja imbunatatite sau sunt in curs de solutionare. Am implementat deja noi proceduri pentru fluidizarea tranzitului produselor in service-ul Nikon si pentru o comunicare cat mai deschisa cu clientii si lucram in continuare la imbunatatirea serviciilor service-ului, ale carei efecte pozitive credem ca vor fi percepute de utilizatorii service-ului in perioada imediat urmatoare.

Service-ul Nikon a fost extins si se afla inca in proces de extindere, call-center-ul a fost marit, a fost creat un serviciu de oferire clientilor de aparate in custodie pe perioada stationarii in service si avem in dezvoltare o serie de alte servicii prin care ne dorim sa marim gradul de satisfactie a clientilor nostri.


Emill wrote:
Buna ziua,

multumesc pentru mesaj; este un gest normal, de apreciat intr-o lume din ce in ce mai putin normala. Cred ca am inteles punctul de vedere al Skin.
Dar reprosurile mele la adresa firmei Dvs. raman si le repet, punctual si pe scurt :
1. reparatia a durat mult, prea mult, indiferent de cauze (mai ales ca service-ul trebuie sa fie cel care sa se asigure ca are piese pe stoc sau le poate cumpara rapid si daca este supraaglomerat ia masuri, de ex. angajeaza personal, astfel incat sa poata onora in timp rezonabil si comenzile complexe ; este, cumva, ratiunea de a fi a unui service).
2. avansarea de termene nerespectate, pe parcursul reparatiei (nu intru in detalii, va asigur ca au fost)
3. lipsa de comunicare. Inteleg ca trebuia sa comunicati cu f64, nu direct cu mine, dar cineva de la Skin a contactat f64 pentru a le transmite intarzierile sau de fiecare data cineva de la f64 s-a interesat (la insistenta mea) despre status-ul comenzii?

Din punctul meu de vedere discutia se poate opri aici; nu vreau o discutie sterila, de dragul discutiei. Am dorit doar sa transmit unor potentiali clienti Skin experienta mea, pe acest forum si in alte locuri. Daca insa doriti sa-mi raspundeti am doua intrebari :
1. considerati ca reprezentantii Skin au vreo vina in acest caz sau nu?
2. daca da, ia Skin vreo decizie concreta, simpla, de maine, pentru evitarea repetarii unui astfel de eveniment, ca de exemplu:
- contractarea unor servicii de curierat, astfel incat trimiterea unui echipament de la Unirii la sediul firmei si inapoi la Unirii, 10 km in total, sa nu mai dureze o saptamana?
- angajarea de personal suplimentar pe perioada in care exista cerere mare pentru operatiuni de service? (aici este alta discutie, pe care poate ar trebui sa o lamuriti - ce tipuri de interventii fac angajatii Skin si pentru ce operatiuni trimit echipamentul in alte tari; asa incat unii clienti, care stiu ca au o problema mai serioasa, sa nu se duca la un partener Skin care sa-i intermedize relatia cu Skin, care la randul ei intermediaza reparatia cu adevaratul service. Nu pare in interesul Skin sa recomande asta, dar decat sa fie 100 de clienti nemultumiti poate sunt de preferat 30, sau 20, foarte multumiti. Sunt multe comentarii in acest sens, inclusiv mai sus)
- aprovizionarea adecvata cu piese de schimb (pentru interventiile facute la Bucuresti)
- desemnarea unei persoane care sa urmareasca respectarea termenelor asumate (sau daca exista deja o astfel de persoana tragerea ei la raspundere)
- desemnarea unei persoane care sa comunice bine cu partenerii si clientii directi, mai ales in cazuri mai speciale (reparatii complexe, intarzieri, etc)

Lista probabil poate continua.

Va multumesc, din nou, pentru mesaj, si confirm ca pe fisa de reparatie este trecuta o garantie de sase luni, nu de doua, asa cum mi s-a comunicat.

_________________
Skin Media
Back to top
View user's profile Send private message
valentinbusuioc
Newcomer


Joined: 29 Jan 2010
Posts: 3

Location: Galati, Romania

PostPosted: Oct 18, 2012 7:21 pm    Post subject: Experienta TRISTA cu service-ul Nikon... Reply with quote

Buna seara Skin,

Va multumesc de raspuns. Ma bucur sa vad ca mi-ati inteles supararea. Intr-adevar, de acord cu dumneavoastra - ar fi trebuit sa mi se spuna. Nu sa fiu expediat rapid cu raspunsul-standard de genul "vi-l trimitem in Germania pe cheltuiala dumneavoastra si va zic cei de acolo despre ce e vorba si cat trebuie sa platiti daca vreti sa aveti un obiectiv pe deplin fuctional".
Evident ca nu poti vedea ce anume este defect in interiorul unui obiectiv doar privindu-i exteriorul. Deci obiectivul trebuie demontat, verificat componentele atat vizual cat si cu mijloacele specifice, apoi montat la loc cu verificarile de rigoare (recalibrare, etc). Si mi se pare normal ca pentru o firma de nivelul lui Nikon sa existe niste standarde de manopera foarte bine stabilite in privinta acestor operatiuni standard pentru un obiectiv "de top" (de acord) dar totusi relativ comun.
Si da - mi se pare iarasi normal ca pretul piesei identificate ca defecte si care necesita inlocuire sa mi se comunice ulterior si sa fie extra.
Aceasta poveste cu obiectivul meu 14-24/2.8 este relativ veche - cam de doi ani. Nu stiu daca exista pe atunci nikon.ro sau - daca exista - nu stiu daca exista pagina cu pretul de 150 de lei. In orice caz - chiar daca exista - era normal sa mi se spuna.
Si "ramanand la acelasi capitol" - sunt de acord cu montecarlo - cred ca dansul se refera la inelele de cauciuc de pe zoom-urile obiectivelor. Eu am un 24-70/2.8 - un alt obiectiv "de top" - la care cauciucul inelului de zoom s-a umflat si nu mai acopera bine zona respectiva. Obiectivul cu pricina nu a stat in vitrina, dar nici nu a avut parte de o utilizare intensiva. Eu l-am cumparat s/h si sunt al doilea posesor al obiectivului respectiv, totusi la momentul cumpararii de catre mine avea mai putin de un an de zile si arata impecabil. Persoana de la care l-am cumparat (primul posesor) il vindea pt ca trecea la Canon. Iar eu, cand am constatat problema, il aveam la randul meu de mai putin de un an. Si din cate am vazut pe net - si sa stiti ca am cautat - e o problema relativ comuna acest inel de cauciuc si nu doar la noi in tara. Dar ceva totusi imi spune ca dumneavoastra cunoasteti mai bine decat mine acest neajuns - nu-i asa? Cate astfel de inele de cauciuc ati inlocuit pana acum pe banii fericitilor posesori de astfel de obiective "de top" de la Nikon? Si stim cu totii ca preturile la Nikon nu sunt mici de loc, chiar si pentru astfel de fleacuri.
In concluzie - cam penibila si foarte deranjanta aceasta mica problema, la un obiectiv "de top" al unei firme precum Nikon, nu-i asa?
Cu stima,

Valentin Busuioc

P.S. O precizare la final, ca sa fiu bine inteles: daca am pus expresia "de top" intre ghilimele in cele ce am spus mai sus, am facut-o doar pentru ca sa fac referire la textul dumneavoastra, si nu pentru ca as crede ca 24-70/2.8 n-ar fi un obiectiv de top. Dimpotriva, vreau sa subliniez aici ca din puntul meu de vedere cel putin, 24-70/2.8 a fost si ramane un obiectiv excelent din toate punctele de vedere - mai putin neajunsul cu inelul de cauciuc respectiv.
_________________
Valentin Busuioc
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
ggl
Senior
Senior


Joined: 27 Feb 2005
Posts: 3087


PostPosted: Oct 19, 2012 9:14 pm    Post subject: Reply with quote

Cauciucul de pe Nikon e de toata jena - un gunoi. Lucru cunoscut. Trebuie sa fii tampit sa dai 100 de euro pe niste cauciucuri care se dezlipesc dupa un an. In timp ce Canon a dat un comunicat de presa si a recunoscut problema, Nikon continua s-o ingnore cu nonsalanta dand vina pe utilizatorii care "transpira prea mult".

In alta ordine de idei Skin nu-s obligati sa angajeze si sa formeze personal suplimentar pe care sa-l angajeze sezonier (ba, voi realizati ce tampenii vorbiti? nu vorba e capsunarit sa angajezi muncitori cu ziua, e vorba munca foarte calificata) pentru fiecare ametit care isi scapa aparatul in apa sau isi scapa obiectivul pe scari. Aviz amatorilor de scufundari si de facut poze cu mirese pe scari. Dar is obligati sa dea un termen sau sa comunice cu impricinatul fara sa se bazeze pe terti si sa se chiar ocupe de echipamentul defect, nu sa-l lase sa stranga praf prin depozite sau in tranzit cu mocanita.

Termenul de 90 de zile pentru prostgarantie e aberant de lung. Daca esti fotograf de nunti (ca 90% din fotografii care castiga in Romania bani din fotografie, fara sa plateasca insa impozit pe ei), 90 de zile inseamna un sezon pierdut. Deci decat sa stai s-o freci un sezon pana se scarpina Skin in nas si-ti repara aparatul sau il trimite cu mocanita la service-ul autorizat din Germania, are sens sa-ti iei un alt aparat cu care sa-ti faci treaba.

Eu cel putin am terminat cu Nikon, iar daca voi fi nevoit sa apelez la service o sa apelez mai degraba la cel din Budapesta.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gugumanul379
Level 4 Forum User
Level 4 Forum User


Joined: 21 May 2006
Posts: 755

Location: Bucuresti

PostPosted: Oct 19, 2012 10:26 pm    Post subject: Reply with quote

"Trebuie sa fii tampit sa dai 100 de euro pe niste cauciucuri care se dezlipesc dupa un an"
Esti sigur ca tine 1 an??
Am avut aceeasi problema cu un D700 AFLAT in termenul de GARANTIE ce s-a dezlipit in mai putin de 1 an si mi s-a cerut sa platesc inlocuirea cauciucurilor.
Cauciucurile la Nikon nu tin pt ca au un DEFECT DE FABRICATIE... nu pt. ca s-au folosit aparatele / obiectivele prea mult.
Raspunsul SKIN/F64 e invariabil acelasi... service ul e de toata jena .. si prefer sa cumpar de "afara"... macar nu le bag bani in buzunar.
Cele 2 firme : Skin si F64 au crescut s ar putea spune exponential ... eu inca astept un raspuns de la dnul Alexiu la o scrisoare deschisa http://www.foto-magazin.ro/forum/viewtopic.php?t=13553&postdays=0&postorder=asc&highlight=problema+skin&start=80..
_________________
http://fotofilmarinunti.ro
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
ggl
Senior
Senior


Joined: 27 Feb 2005
Posts: 3087


PostPosted: Oct 20, 2012 8:01 am    Post subject: Reply with quote

De acord ca este defect de fabricatie. Formula speciala in sensul in care se face praf inca in perioada de garantie, speciala pentru ca baga bani nejustificat de multi in buzunarul service-urilor autorizate.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AdrianB
Level 1 Forum User
Level 1 Forum User


Joined: 19 Feb 2012
Posts: 56


PostPosted: Oct 20, 2012 10:37 am    Post subject: Reply with quote

ggl wrote:
De acord ca este defect de fabricatie. Formula speciala in sensul in care se face praf inca in perioada de garantie, speciala pentru ca baga bani nejustificat de multi in buzunarul service-urilor autorizate.



Am vazut zilele trecute un 5d Mk II cu 130 k cadre arata tipla tipla am tras de cauciucul ala nimic nici nu sa clintit si imi amintesc ca am vazut un d700 cu 80 K era jalnic jalnic cauciucul ala ziceai ca acum cade.... decie posibil.

acum stiu ca se poate spune ca la felul cum arata contribuie si cel care il detine manuieste, dar eu am facut referire doar la cauciuc Smile care era asa
canon 130 k tipla vs nikon 80 k praff
_________________
Nik + 2 borcane cu filet de 28 +1 borcan 14/77
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    www.foto-magazin.ro Forum Index -> Nikon All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum