Laboratoare

Cauta in Foto-Magazin:
 


Aparitii editoriale


Expunerea
[click]  

Compozitia
[click]  

Lumina si iluminarea
[click]  


O varza fotogenica
[click]  

Bill Jay Confesiuni
fotografice
[click]  

 

 

FUJIFILM FOTOXPRESS
Adresa: Bucuresti, B-dul 1 Decembrie 1918 nr. 33A, complexul comercia, tel.021/2231012
Calitate Pret Servire


Adauga un comentariu | Lista laboratoarelor

Clienti:
48 comentarii - 38% 63%

Adrian Nistor
Calitate Pret Servire
Magazinul s-a mutat pe B-dul 1 Decembrie 1918, in IRIS Shopping Center Titan. Mai multe detalii: www.fotoxpress.ro 2009-05-30


Mihai Minel
Calitate Pret Servire
Magazinul foto FotoXpress s-a mutat in IRIS SHOPPING CENTER (Auchan - Titan) incepand cu data de 1 Ianuarie 2009. Va asteptam cu aceleasi servicii de calitate si cu aceleasi preturi mici. 2009-04-01


Minel Mihai
Calitate Pret Servire
Noua adresa a magazinului o gasiti pe www.fotoxpress.ro 2009-01-05


Mihai Minel
Calitate Pret Servire
As dori sa ii anunt pe cei interesati ca laboratorul foto s-a mutat incepand cu 25.01.2008 vis-a-vis de primaria sect. 1 la intersectia b-dului Nicolae Titulescu cu str Banu Manta. Va asteptam cu aceleasi oferte generoase si cu servicii de calitate chiar daca altii au alta parere. Cred ca cel mai bine ar fi sa incercati si nu sa credeti orbeste ceea ce altii spun. Sunt convins ca daca ati incerca parerea voastra se va schimba. 2008-01-10


Mihai Minel
Calitate Pret Servire
As dori sa ii anunt pe cei interesati ca laboratorul foto s-a mutat incepand cu 25.01.2008 vis-a-vis de primaria sect. 1 la intersectia b-dului Nicolae Titulescu cu str Banu Manta. Va asteptam cu aceleasi oferte generoase si cu servicii de calitate chiar daca altii au alta parere. Cred ca cel mai bine ar fi sa incercati si nu sa credeti orbeste ceea ce altii spun. Sunt convins ca daca ati incerca parerea voastra se va schimba. 2008-01-10


lilian Iordache
Calitate Pret Servire
www.fotocristal.ro Fotografie in cristal! Mag. Unirea 2007-07-04


vlad mitrache
Calitate Pret Servire
in ceea ce urmeaza va fi mai putin vorba despre calitatea Fuji Center din Unirea si mai mult despre calitatea unora dintre cei care isi scriu parerile aici. Poate ca sunt eu exagerat dar odata ce o persoana scrie "sunte-ti" sau "dupa" in loc de "de pe" si asa mai departe, din partea mea nu va mai primi niciun fel de respect iar tot ce a scris acolo, ma refer la continut, se anuleaza instantaneu. Dati-o naibii de treaba si mai studiati si limba romana in afara fotografie sau orice altceva ca va faceti de ras. Mai bine renunti la cratime decat sa le pui aiurea, macar asa as zice ca "da, domnule, s-a grabit, asta e..." Altfel, individul care i-a raspuns Alinei, angajata Fuji, are perfecta dreptate. Nu iti poti stapani nervii, nu te faci vanzator, profesor, functionar sau orice alta meserie presupune interactiunea cu oamenii. Il rog pe domnul operator care verifica mesajul sa il lase sa treaca. Cine stie, poate asa se mai "alfabetizeaza" lumea... 2006-10-16


Nitu Daniel
Calitate Pret Servire
Este un magazin foarte bun, servire impecabila, multe produse la un pret destul de bun, dar de calitate. Poze foarte bune. 2006-05-25


Marius Paun
Calitate Pret Servire
Eu am avut nevoie la un moment dat de 4 fotografii de pe un CD urgent . Am vorbit cu unul din operatori si le-a facut in 30 min .Am vrut sa il "cinstesc " si nu a vrut sa ia nimic cu toate insistentele mele . Excelenta treaba si vreau sa ii multumesc si pe aceasta cale . Ce m-a deranjat insa teribil de tare este comentariul fetei care lucreaza acolo pe numele ei Stancovici Alina : " lucrez acolo si tot ce spuneti are si o explicatie: daca nu aveti habar de fotografie si nu stiti sa vorbiti civilizat este si normal sa va tratam asa. asta este singura problema cu voi . nu mai vorbiti daca nu stiti cum este sa ai 300 de clienti si din acestia jumatate au doar cunostinte minime despre fotografie. nu poate veni cineva sa scoata foto digitale si sa nu stie ce este rezlutia imaginii sau la aparatele analog cum se monteaza filmul.cine stie nota 10, cine nu sa lase gura mai mica!!!! 2005-11-18 " . Alina , lucrurile stau in felul urmator : 1 . Daca ai clienti care " nu au habar de fotografie " este de datoria ta ca si angajat acolo sa le explici intr-un mod cat mai pe intelesul lor cum sta treaba si sa afli de la ei ce vor de fapt . Nu este nimeni obligat sa aiba habar de fotografie si de aceea clientii vin la voi si PLATESC pt ca sunteti cei care ar trebui sa stie ce nu stiu ei . 2. Daca un client iti vorbeste "necivilizat" asta nu iti da dreptul sa raspunzi la fel . Nu uita ca datorita lui , "necivilizatul" , are patronul tau bani sa iti plateasca tie salariul .... 3 . Nu uita ca este foarte dificil sa lucrezi direct cu oamenii tocmai datorita caracterelor diferite pe care le au acestia . Daca crezi ca nu poti face fatza du-te si lucreaza in alta parte . Nu cred ca te-a obligat nimeni sa te angajezi acolo ..... Iti spun sincer ca eu daca eram seful tau nu lucrai acolo nici 5 minute ...cu atitudinea pe care o ai tu fatza de clienti ... 2006-02-06


stancovici alina
Calitate Pret Servire
lucrez acolo si tot ce spuneti are si o explicatie: daca nu aveti habar de fotografie si nu stiti sa vorbiti civilizat este si normal sa va tratam asa. asta este singura problema cu voi . nu mai vorbiti daca nu stiti cum este sa ai 300 de clienti si din acestia jumatate au doar cunostinte minime despre fotografie. nu poate veni cineva sa scoata foto digitale si sa nu stie ce este rezlutia imaginii sau la aparatele analog cum se monteaza filmul.cine stie nota 10, cine nu sa lase gura mai mica!!!! 2005-11-18


costel
Calitate Pret Servire
am auzit atatea si nu imi venea sa cred dar realitatea e dea dreptul cruda rau cand vine vorba de fotoxpress unirii ,mi-am scos niste 20*30 pentru o expozitie le-am dus poza martor si culorile au fost cu totul altele si mai imi sare si cu o replica :e bine si asa cred ! cand eu special am dus poza martor ....asta e sunteti varza la modul cel mai acru! 2005-02-15


luchian
Calitate Pret Servire
Nici sa nu va ganditi! Am scos 10 fotografii 15X21 pentru un client si nu m-am uitat pe fotografii chiar in magazin, crezand ca nu exista nici o problema...grija mea cea mare era sa am toate negativele in sleever! Cand am ajuns in masina si m-am uitat la fotografii, am ramas traznit! Culorile mele o luasera razna!!!!!!! Viloetul care predomina in fotografiile mele era albastru deschis iar albul....verde! Pe unele era chiar prezenta si cate o pata, bonus, probabil de la degetele operatorului care nu a apreciat cat de mult aveam eu grija de negative! Va marturisesc ca mi-a fost rusine sa le dau clientului care nu s-a prins dar va spun ca m-am rosit tot cand i le-am dat! Pacat de toata aparatura Fujifilm care nu e deloc vinovata!!! 2004-10-15


Stanecoo
Calitate Pret Servire
De evitat !!! 2004-07-30


catalin
Calitate Pret Servire
ATENTIE!!! FILME EXPIRATE!!! La sfarsitul lui decembrie 2003 am vrut sa cumpar niste filme slide Fuji (300.000 lei/buc) tocmai in ideea ca nu o sa mai depind de slaba calitate la developare. Cand am verificat termenul de valabilitate am observat ca filmul trebuia procesat pana la sfarsitul lui decembrie 2003. Deci mai erau cateva zile de valabilitate in conditiile in care legea ii obliga sa scoata produsele de la vanzare inainte de data expirarii termenului de valabilitate, iar eu nu aveam cum sa procesez filmele in cateva zile. Le-am dat filmele inapoi, le-am spus de ce,iar vanzatoarea le-a aranjat elegant la loc in vitrina la vanzare. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca filmele fotografice nu se pastreaza asa cum le tin ei. Niste nesimtiti in frunte cu patronul, ca el permite asa ceva. Daca le intrebi pe fufele alea ceva se uita crucis la tine si dupa aceea incep sa se intrebe intre ele, altfel destul de amabile. Asa ceva nu este admisibil. Angajatii au habar de fotografie asa cum am eu despre constructia navetelor spatiale. Nu mai cumpar de la ei nici macar o baterie, NISTE NESIMTITI care nu inteleg ca un film pe care trebuie sa il proceseze reprezinta pentru clienti mai mult decat un simplu suport pe care este imprimat ceva, inseamna amintiri, munca, sentimente. Sfatul meu este sa nu va mai multumiti cu putin si asa vom scapa intr-un final de magazine de acest gen care au pretentii, dar in realitate sunt magazine de mana a doua. 2004-06-30


gheorghe
Calitate Pret Servire
Deci o sa fiu foarte scurt:servicii proaste,vanzatori incompetenti bani degeaba si atitudine fata de clienti inexistena.Lasi filme si iei ce mai ramane din ele si din calitatea pozelor. 2004-06-22


Diana Iurkiewicz
Calitate Pret Servire
Nu vreau s-o lungesc.. ieri am fost acolo. Am lasat un film la developat. Am achitat developarea si indexul. In locul filmului meu mi-au dat un alt film, i-am sesizat. Mi-au cautat filmul o ora.. au zis ca nu exista in magazin filmul meu, si ca sa ma duc acasa ca ma suna ei. Am spus ca nu accept chestia asta, si sa-mi suna ce se poate face. Au zis ca-mi dau alt film in loc, si ca ma suna daca apare filmul. Am cerut sa vorbesc cu un sef.. mi s-a spus ca nu se poate. Am intrebat cum ramane cu banii pe care i-am dat pe dev. si index, si mi s-a replicat taios ca pe plic scrie clar ca nu se inapoiaza decat filmul. Vi se pare normal?? (dupa mai bine de o ora, si dupa ce imi spusesera foarte clar si raspicat ca filmul nu este acolo.. l-au gasit intr-o alta comanda.) Aveti grija cand si pe ce dati banii... ca ramaneti si fara film, si cu banii luati. Vanzatoarele alea sunt neglijente si nesimtite. Pacat intr-adevar de calitatea fotografiilor (eu personal n-am avut experiente neplacute pe partea asta). P.S. Nu consider ca trebuie sa pup pe vreun vanzator in fund ca sa obtin serviciile sau produsele pentru care am platit deja. (asta pentru Florin). 2004-05-18


Carmen Nistor
Calitate Pret Servire
ce le putem face celor de la Fuji Unirea FotoXpress???: lenese, indolente, multe si inutile. asa as descrie vanzatoarele apatice de la acest laborator, o sleahta de nepricepute si rau-voitoare. pacat de masinile acelea si de calitatea printurilor si filmelor lucrate acolo. tocmai au pierdut cuiva filmul. "nu avem ce face, ne cerem scuze. lasati un nr. de telefon si va sunam daca il gasim"... ce se poate face, oameni buni? oare protectia consumatorului nu ar putea sa ii zgaltzaie putin? o merita din plin. laboratorul asta e cel mai bun exemplu pentru ceea ce inseamna lipsa totala de respect fata de client. sa le fie rusine!!! p.s. dupa cautari multiple, la cererea insistenta a clientului patit, au gasit filmul. dar numai dupa ce s-a ratzoit la ei o ora... si nu s-au lasat induplecate sa spuna cine este managerul magazinului, ca doar e secret de stat... cu toate astea imi mentin parerea! 2004-05-17


bobo
Calitate Pret Servire
Am intrat in magazin si am cerut special un aparat de fotografiat pentax , avand in vedere ca apreciez foarte mult aceasta marca. Imediat mi-a sarit in ajutor o d-ra , care s-a dovedit a fi o simpla casiera . Dupa explicatii absolut profesioniste , am fost convins ca este cea mai buna afacere care o pot face atunci. De mentionat vanzatoarea de un deosebita prezentare fizica si un bun simt de admirat. Recomand magazinul ca fiind o afacere pe cinste . 2004-03-27


sorin
Calitate Pret Servire
sunte-ti varza !!! 2004-03-27


florin
Calitate Pret Servire
zilnic vin aici si sunt multumit. ideea e ca daca stii ce si cum sa ceri, vei primi. daca stii sa te porti cu un vanzator, vei avea parte de acelasi tratament. numai "fotografii" care umbla cu nasu' pe sus au parte de belele. parerea mea. :-) 2004-03-06


Bogdan
Calitate Pret Servire
Dupa ce am dev. un dia 120, am incercat sa scot o fotografie 25x25, direct de pe film. A iesit cat de cat acceptabil (dupa o asteptare de 45 min peste ora convenita). Atentie la scanare 120: 1232dpi insemna pt. ei ca imaginea finala pe monitor va aparea la 1232x1232 pixeli, deci o rezolutie optica la scanare sub 600dpi, fisiere format (doar)jpeg de 500k!! Habar nu au ce spun, cel putin vanzatoarele... PS Nu au cunostintele elementare privind produsele/serviciile pe care le vand (nu mi-a venit sa cred ca o vanzatoare nu stia ca trebuie sa slabesca strangerea capului unui trepied pentru a-l roti, catalogandu-l ca defect!!! - asa ceva chiar nu se poate! Cine are macar putin respect pentru munca lui, sa evite Fuji Unirea!!! Este bataie de joc! PS2 Stie cineva un laborator la care se poate scana 120mm fara sa te coste o avere(8-10euro/cadru)? Va multumesc! 2004-01-29


Cristi
Calitate Pret Servire
Developare diapozitiv: Fuji Provia a iesit cu rezolutie buna, dar cu tenta albastra. Cunoscatorii stiu ca Provia are o tenta albastra si ca rezultate bune se obtin numai la o procesare de calitate. Se pare ca nu a fost cazul... Poze dupa diapozitiv: Dupa Fuji Provia pozele au iesit cu cam luminanta slaba. Ca si cum filmul ar fi fost insuficient de transparent. Dupa Kodak E100G au iesit cu tonuri mai aproape de realitate. Dar in ambele cazuri rezolutia pe print este sub orice critica! Foarte multe detalii care pe dia apareau clare pe poza sunt extrem de prost redate. Banuiesc ca rezolutia la printare pe hartie nu este mai mare de 72 dpi. 2003-09-30


George Stan
Calitate Pret Servire
Am scos niste fotografii facute cu digitalul. Din punct de vedere al calitatii chiar nu am ce reprosa. Mi-am prelucrat singur imaginile, mi-am redimensionat in centimetrii pentru a diminua riscul ca ei sa-si bage nasul si sa iasa cine stie ce. Au iesit niste fotografii superbe, cu tonuri de culoare exact cum le stiam si o calitate extraordinara. Fotografiile au fost facute la 4 megapixeli in raw si le-am adus la ei in format tif. Am tiparit 20X30 si au iesit excelent. O chestie proasta e ca nu au vrut sa imprime pe hartie mata ci doar pe lucioasa, cand am intrebat daca nu au si hartie mata mi-au spus ca au dar pentru digitale NU. Din punct de vedere al pretului, MARE -> am tiparit 6 foto 20X30 si 6 foto 13X18 si a costat 270 000 Servirea nu a fost execrabila cum au spus multi inaintea mea insa lasa de dorit. Cand am venit cu cd-ul si i-am spus dimensiunile, tipa de la giseu a zis "aaaaaa pai nu o sa iasa 20x30, ies neclare, le facem oricum?" fara sa ma intrebe in ce rezolutie sunt fotografiile, la ce calitate etc. Seara, cand m-am intors sa iau pozele le-a trebuit ceva timp sa le gaseasca, actiune la care au participat 4 oameni. Oricum sunt foarte multumit de calitatea fotografiilor. 2003-09-09


ciprian
Calitate Pret Servire
Eu am facut aici poze doar din format digital si am fost destul de multumit de calitate. Insa, cu privire la angajati... Astazi am dat un telefon sa intreb ceva, tipa ma roaga sa astept putin, lasa receptorul jos si "Auzi, intreaba unu' la telefon..." 2003-08-06


Marius Popescu
Calitate Pret Servire
Am dat la prelucrat un film de 36 de pozitii iar in momentul in care am ridicat fotografiile, acestea aveau in partea de sus o dunga neagra de aproape 2 mm. Cand am cerut explicatii mi s-a spus ca nu sunt incadrate bine pe negativ si pot elimina aceasta dunga doar prin taiere. Problema este ca nici macar o ghilotina nu au si au vrut sa faca aceasta operatie cu foarfeca. Pana la urma au refacut comanda iar dunga neagra nu a mai aparut. 2003-08-01


Diana
Calitate Pret Servire
Pentru pozele digitale prelucrarea lasa foarte mult de dorit."Laboranti" neprofesionisti! 2003-07-21


George Guiu
Calitate Pret Servire
SUB ORICE CRITICA!!! Am dat la prelucrat un set de 4 filme (150 fotografii) Fuji Superia cu un eveniment deosebit. Rezultatul: o tenta verde dezastruoasa, fete verzi, barbi verzi etc. Laborantul, m-a privit cu o fata absolut tampa, a ridicat din umeri si am ramas singur la tejghea. Am renuntat scarbit la orice contestatie.Mai departe, mi-a fost rusine sa cer bani pe fotografii. DE OCOLIT!!! 2003-06-10


Mihnea
Calitate Pret Servire
Din pacate angajatii care proceseaza imaginile nu sunt egal pregatiti. Mi-au stricat complet un set de 100 printuri digitale!!! Partea buna este ca si-au recunoscut vina si au refacut TOATE pozele. Oricum este de evitat daca nu vreti sa va enervati. 2003-05-01


Dan Chisu
Calitate Pret Servire
De viitor daca patronul va acorda mai multa atentie nivelului de pregatire profesionala al angajatilor au sanse foarte mari pe viitor! 2003-02-26


Camil Perian
Calitate Pret Servire
Eu am trait acolo nimic altceva decit o mica hotie. Era o promotie, dadeau un film gratuit daca plateai developatul in avans. Ma duc, dau sa platesc totul in avans, raspunsul de la un tinerel vine prompt "nu e nevoie, puteti plati la sfirsit". Ma duc la sfirsit, scot banu si cer si filmele bonus. "Care filme, ca nu ati platit in avans". Evident, zic ca am vrut, el zice ca a uitat de promotie, eu fac scandal, el o cheama pe o laptareasca cu sinii pina la genunchi, ea zice ca daca n-am platit nu se mai poa'. Eu scandal, ei scandal, eu protectia consumatorului, protectia consumatului suflet, eu teapa ei un client mai putin. Eu imi fac filmele in alta parte, pe ei in doar la pix in continuare. Viata merge inainte. 2003-01-29


.jpeg
Calitate Pret Servire
mizerabil laborator. serviciile sunt atat de prompte, ca poti astepta o saptamana pentru un film. personal in cea mai mare proportie extrem de impertinent si total afon pe domeniu. din 10 imagini digitale de pe un cd mi-au facut doar una, restul erau zoom-ari 400% dintr-o zona de imagine. la 20-30, a costat ceva. mi-au spus ca e softul meu (Photoshop cu licenta) prost, ca al lor asa vede imaginile. alaturi, la Kodak, s-a rezolvat in doua ore, impecabil, e drept ca la un pret aproape dublu. am castigat insa ceva dupa aceasta experienta: am cumparat imprimanta. danke schon, fuji! 2003-01-07


Sorin
Calitate Pret Servire
In comentariul meu precedent spuneam ca pentru scanare dia se poate face programare cu operatorul, asa incit iti poti ajusta culorile cum vrei. Acest serviciu nu mai e de actualitate, l-au eliminat de curind. 2003-01-06


Cristian Chitaru
Calitate Pret Servire
Neseriosi, nepriceputi, neglijenti, nepunctuali. 2002-12-25


Mihai
Calitate Pret Servire
Niste femei nepricepute care-si bat joc de munca altora. Negative developate groaznic, imbacsite si zgariate. Sau cum poti pierde niste imagini care promiteau. O goana nebuna dupa bani, multi bani. Nu recomand nimanui acest asa-zis laborator. 2002-12-25


Sorin
Calitate Pret Servire
In ciuda parerilor in general negative de pina acum, eu as fi mai moderat. Ma voi referi numai la poze de pe diapozitive. Intii de toate preturile au ramas cele mai mici din cite stiu eu, aproape neverosimile. Dar cel mai mult imi place faptul ca poti face programare cu operatorul si atunci iei fiecare diapozitiv in parte si ajustezi culorile pina iese cum iti place. Pina acum nu am mai vazut un serviciu de genul asta (inclusiv in prealaudatul Occident). Asa ca eu l-as recomanda, mai ales la capitolul poze de pe diapozitive. 2002-12-19


Bogdan Vasile
Calitate Pret Servire
Sinistru, de evitat. 2002-12-11


samuray
Calitate Pret Servire
Am scos la ei 3 poze din format digital pe 20x30. A fost uimitor de prost! toate trei pozele erau taiate prost cu 2 sau chiar 4 cm, reincadrand practic imaginea, chit ca eu le-am dat in format exact 20x30 cm. Iar cand am cerut o explicatie mi s-a spus ca cine a facut pozele nu e disponibil si apoi sa "balmajeasca" ceva, dovedind clar ca nu stiu sa foloseasca aparatura di dotare... jalnic. 2002-12-09


Costin Raiu
Calitate Pret Servire
De ceva vreme scot la ei poze din filme E6, fiind singurul lab din Bucuresti care pot face acest lucru fara sa fie necesara taierea si inramarea filmului. Invariabil, rezultatele sunt supraexpuse cu 1-1.5 stopuri, iar culorile plecate la plimbare prin alte parti, adica numai prin poze nu sunt. O singura data am cerut o marire 20x30 fara corectii, iar rezultatul a fost in asa hal subexpus incat de atunci incerc sa-i evit cat mai mult cu putinta. 2002-11-28


Gabi
Calitate Pret Servire
Tot ce am scos acolo au fost cu culorile suprasaturate. Am avut proasta inspiratie sa cer sa vorbesc cu un sef. Acesta mi-a spus ca lui ii plac si ca asa vrea toata lumea. In concluzie am platit (si nu putin) un serviciu de care nu m-am putut folosi. 2002-11-28


Emanuel
Calitate Pret Servire
In ciuda ne-recomadarilor celorlalti vizavi de acest laborator, mi-am zis ca daca ma duc eu acolo si le spun exact ce vreau nu se poate sa nu faca treaba buna. Acum imi pare rau ca nu am ascultat sfaturile celorlalti si scriu aceste randuri macar pentru altii dupa mine. Nu va pierdeti timpul si, mai ales, banii (destul de multi, dealtfel). Incercati alte locuri si imparatasiti cu noi experienta voastra (sper pozitiva). Am dus la acest laborator niste filme Reala. Pe cutie scria \"Lifelike Colors\". I-am intrebat daca stiu ce sa faca cu ele. I-am avertizat asupra potentialelor probleme (din ce-am citit si eu). I-am rugat sa nu-mi lase zgarieturi si amprente pe filme. M-au asigurat ca vor face treaba foarte buna... doar au o supermasina Frontier! Rezultatele au fost extrem de dezamagitoare. Niste verzituri si galbituri prin poze de te dor ochii... Spre deosebire de ceilalti care au mai scris despre acest laborator, nu am mai avut energia sa ma cert cu ei si sa-i pun sa faca treaba din nou. Dar stiu ca e ultima oara (desi a fost doar prima) cand mai dau pe acolo. 2002-11-28


Lucian Stanescu
Calitate Pret Servire
Am developat doar de doua ori aici, din cauza preturilor cam mari. Dar am venit la ei cand aveam nevoie de poze super, pentru concursuri sau expozitii. Incompetenta, nepasarea, indiferenta si nesimtirea sunt scrise cu majuscule aici. Pozele scoase la ei nu le-am putut folosi la nimic. Daca nici cand scoti 20x30 nu esti atent la cum iese si la ce ti-a spus clientul, macar scuze sa stii sa iti ceri. Dar de unde...romania, tara de pacat 2002-11-28


Bogdan Postelnicu
Calitate Pret Servire
Aparatura este OK, oamenii sunt in general nepregatiti iar daca le faci observaie dau din umeri. Filmele le taie in asa fel incat sa nu rateze prea multe cadre nestricate. Si in urma developarii apar pete pe film. Printurile sunt pline de urme de scame si praf iar gelatina este plina de amprentele celui care iti arata pozele cand vii sa le ridici. Preturile la accesorii sunt in general uriase. Ceea ce ma face totusi sa recomand acest laborator e faptul ca poza mai bune ca la ei nu am reusit inca sa fac in Bucuresti. 2002-11-28


Claudiu Ciortan
Calitate Pret Servire
nimic de obiectat la calitate , doar lipsa materialelor foto profesionale 2002-11-28


Catalin
Calitate Pret Servire
Fotografii avand culori suprasaturate (e.g. albastrul cerului e de pe alte planete)... nu am fost foarte surprins, ma asteptam la acest lucru, de boala asta sufera majoritatea laboratoarelor din Bucuresti ...odata introdus filmul in \"masina\" de developare, Dumnezeu cu mila! ..la calculul pretului final s-a gresit \"de putin\" (cateva sute de mii)...poate cineva sa-mi recomande un laborator la care chiar de fac si ajustari/reglaje manuale la developare? 2002-11-28


Aurelian Dan
Calitate Pret Servire
La putin timp dupa inaugurare serviciile erau destul de bune, se vedea grija acordata corectiilor de luminozitate si contrast etc. Acum probabil datorita volumului mare lucrarile sunt as spune sub orice critica , sunt invocate tot felul de motive ba ca nu a functionat masina ba ca sa stricat nu stiu ce.... asa ca m-am hotarit sa nu mai folosesc acest laborator. Poate daca si-ar da mai mult silinta, macar sa se vada putina bunavointa si grija fata de lucrari as spune ca le mai acord o sansa, altfel... 2002-11-28


Radu Angheloiu
Calitate Pret Servire
Prelucrari foarte bune in general, dar cu inconsistente. Personal dupa cateva filme de care am fost foarte multumit ca prelucrare a urmat unul in care factorul de corectie pentru poze a parut scapat de sub control. Timpi lungi de executie cu diferente semnificative functie de formatul de poza. (1 zi in plus pentru 10X15 fata de 9X13) Neglijente la solicitari, probabil din cauza volumului mare de cereri. 2002-11-28


Lucian Panait
Calitate Pret Servire
Comentariile mele se refera numai la procesarea filmele alb-negru, nicidecum la a celor color, care mi s-a parut de o calitate excelenta. In schimb daca lasi la ei pentru developat un film alb-negru proces non-C41, cand il recuperezi, va fi zgariat de la un capat la altul. Calitatea fotografiilor realizate dupa el este satisfacatoare, dar ce folos, ca toate au dungi datorita operatorului care a realizat developarea-zgarierea filmului. 2002-11-28


Niculae
Calitate Pret Servire
Uneori,sau nu sunt atenti sau au si laboranti nepregatiti,dar la ultimile trei developari toate pozele erau excesiv de colorate.Prima data aveam la mine niste probe scoase mai demult la un centru de pe la obor si comentariile s-au oprit imediat,au refacut comanda si inca foarte bine.Data urmatoare la fel si tot asa au refacut-o,spunindu-mi pe viitor sa cer prelucrare pe digital,cea ce am si facut.Rezultatul: Aceleasi poze supra colorate si nesupravegheate mi-au fost date,asa ca m-am saturat chiar cu refaceri cu tot, sa fac atitea drumuri si la preturile lor care sunt destul de piparate.Poate ca avind o pozitie comerciala buna,nu mai sunt interesati si de calitate.si dureaza si mult. De ocolit.Sa fie sanatosi 2002-11-28


Adauga un comentariu | Lista laboratoarelor

 

Ultimele 5 subiecte din forum care au primit raspunsuri:

Pagini interesante
pentru fotografi »

   de Ancuta
   ieri, la ora 13:55
Rumoare la Nikon »
   de Nikon
   acum 3 zile, la ora 10:25
Film diapozitiv
color »

   de csr
   acum 7 zile, la ora 20:06
Sony pregateste
ceva »

   de Ancuta
   acum 8 zile, la ora 13:46
Polaroid
redivivus? »

   de Dorian
   acum 12 zile, la ora 13:12

Pana acum, cei 9631 de utilizatori au scris 127192 mesaje.

 

 


Site-ul include cookie-uri. Detalii aici

Politica de confidentialitate